Skip to main content

綠豆沙

我煮綠豆沙就像瞎子摸象,因為我不喜歡吃豆,成世人吃綠豆沙次數一隻手數得晒。不過聽聞綠豆沙清熱,所以煮來試試看。綠豆沙非常容易弄,只不過要好多時間。綠豆二百克洗淨用水先浸數小時,然後用八碗水煲滾(有人建議在綠豆殼浮起時撈走,不過豆殼全撈走便沒有綠豆香,所以悉隨尊便),下一兩塊陳皮(亦可加臭草或海帶),中火煲三小時,要不時攪拌免黐底。最後斟量加入冰糖片糖,用半茶匙鹽調味。你問我唔食綠豆沙又點知整出嚟好唔好食?因為我有一個自稱最愛綠豆沙的肥仔幫我試味囉。

Comments

冬冬 said…
I don't eat 綠豆沙 either! in fact, i hate everything with 豆~~
kristie said…
我都係呀!!!我係食炒飯會挑晒d豆出黎o個種人黎架!
(無你掃我板呢度呢幾日冷清到似西部牛仔片 @_@)
imak said…
"最後斟量加入冰糖及片糖,用半茶匙鹽調味"

QUESTION...點解要又冰糖又片糖?
kristie said…
因為冰糖同片糖provide唔同既甜味,落兩種可以增加味道層次.同埋片糖(較香濃)俾到少少色.
HanaMaru said…
我都唔中意綠豆沙同炒飯裏d豆!
kristie said…
你,冬冬,同我可以一齊開個"say no to bean club"......