Skip to main content

燉雪梨

這甜品最困難那部份大概是要找個燉盅及一個夠大放得下個盅的煲。我家那個燉盅跟了我幾年,真正出場卻不多於數十次,算是冷門的廚房器皿。不過我認為是值得的投資,因為可以燉好東西養顏(冇科學根據)。燉雪梨非常容易,時間不需要太多,又不用睇火,出來那碗雪梨既香又甜,是我燉糖水的首選。雪梨兩個去核切片(去皮與否悉隨尊便),放入燉盅,加白開水五碗、少量南北杏及冰糖。如左圖用保鮮紙封盅,再上蓋。中火燉個半小時便成。

Comments

imak said…
this is my 1st time to read your blog, very helpful for all the cooking tips!~~~
冬冬 said…
痴線架妳!!!
整咁多野食﹐做壞晒規矩呀~~~
kristie said…
我家隻肥仔考試喇,呢個試掂左我就榮升博士太太-呢個先係重點.咪整多d好野食就下佢囉.