Skip to main content

蒜頭spread

猜猜這個是什麼?

答案是蒜頭泥。我們灣區人幸運得不得了,有許多資源,蒜頭便是其一。從三藩市駕駛一小時到的Gilroy是全美蒜頭生產的集中地(每年七月有大型蒜頭嘉年華),每次路經那裡的大片蒜田,從汽車空調系統悄悄溜進來的蒜香也濃郁得不得了,不過它絕對不霸道刺鼻,想像得到嘛,是很溫柔很沉實那種。所以我們全年也可以買到很好的蒜頭。最近生活忙,三文治難免吃多了,梁生便索性自己弄各款的spread,例如以上這個蒜泥。


我們這個蒜頭好巨型,載住它的是隻普通大小的蒸肉餅碟。蒜頭連皮灑上意大利冷壓有機頂級橄欖油和法國即磨海鹽(一直也想學學其他生活品味blogger般地寫,什麼山卡啦純天然潔淨上等等等,-_-,其實普通的油和鹽已經足夠啦。),放入焗爐中火烤約十分鐘至軟身拿出。蒜皮會自動脫下,這時把蒜頭放入有深度的大碗裡,用刀慢慢打圈磨至泥,最後灑上鹽和黑胡椒調味,放入冰箱便可以閒時拿來塗麵包吃。

年少時我很怕蒜頭和蔥,近來開始學會欣賞這兩樣食材。例如煮蕃茄炒蛋,下少許的蒜頭同炒會令整個菜式多了一個層次的味道,而蔥,更加是這味菜不可或缺辟腥的東西。可能我人真的大了。

Comments

新鮮人 said…
好有品味喎! :p
Anonymous said…
好似好好味咁喎!
我依家用extra-virgin olive oil黎煮餸,真係覺得口感比普通油好好多。鹽亦由table salt轉了做海鹽,table salt落好多都唔夠味,海鹽落少少已經好足味。
HanaMaru said…
我想問妳知唔知道Gilroy那裏有沒有一間外形像個大蒜頭的餐廳,專用蒜頭整很多不同的有特色蒜頭佳肴?
冬冬 said…
hana 係咪話stinking rose? SF同LA都有分店。:)
tofufa said…
蒜頭嘉年華 <-- I went there once, the weather was super super hot :(
冬冬 said…
我次次食得太多蒜頭都會搞肚痛呀~
bbj said…
我細個都唔食蒜頭,大個口味變了,現在超級愛上蒜頭,常常都弄得一口蒜頭味,嚇死人.妳個蒜頭spread係好濃的蒜頭味定係淡淡的蒜頭味呀?用玉子蒜頭整得唔得架?
kristie said…
fresh:梗係!

蓉兒:我呢世人好似未食過唔係EV既OO.....肯定係師奶心理覺得價錢差無幾所以買EV,hoho.另,其實鹽中,kosher salt係最好最鮮味.

hana:冬冬搶住答左囉..................-_-

tofufa:我想去napa個mustard seed fest. :p

冬冬:咁咪可以俾個機會少爺呵番你囉~~~~~~

bbj:係,我記得細個要我食蒜頭等於攞我命.我個spread係好甜,不過都係落好薄一層架咋,不過唔知玉子蒜做唔做到o個種質感呢?
Anonymous said…
kristie,
等我都去搵下kosher salt先,但其實咩係kosher呀?我第一次聽咋!
EV oil你一定要試下喇!!大家都應該係識食之人 :)