Skip to main content

魯文傑維他奶廣告


1992年魯文傑的維他奶廣告,原來是在三藩市實地取景的。片頭下大雨那幕還是在我學校拍的(campanile),哇哈哈哈,好犀飛利。哇,唔上嚟寫blog,去youtube一樣死。@_@


睇多條片幾次,發現唔對路,魯文傑由學校踩單車過金門橋再過去唐人街(揸車都最少要二十分鐘)頭髮仍然濕?讀乜鬼書吖,去參加Tour de France同岩士唐鬥過仲好啦。

Comments

啊澤 said…
犀利!

差點忘了這廣告
冬冬 said…
快D去溫書呀!!!!!
tofufa said…
鬧!鬧!鬧!
新鮮人 said…
再鬧~~~~~
pig said…
依家睇返完全明白個廣告既感覺。我先排發現學校有間韓國人開的小商店有維他奶,差D感動到喊。

話時話,魯文傑當時個做型好似Harry Potter 。
kristie said…
我細個其實都睇唔明呢個廣告,淨係記得陳曉東「你就係阿wing?」同何嘉莉拖狗(全部youtube有得睇)既陽光,而家睇番呢個維他奶真係好感慨.pig,我地呢邊有玻璃樽版既泰國維他奶,好勁.可能泰國人見到會好似你晌學校見到維他奶咁既反應.

好,我去繼續溫書.:P
tofufa said…
u came back to post the map too

鬧!鬧!鬧!
鬧!鬧!鬧!
鬧!鬧!鬧!
eyer said…
記得魯生在廣告裡還算四正,其後當演員,個子矮小,角色低能,真係敗北。

吊頸都記住抖下氣丫,唔係會生暗瘡呀。