Skip to main content

恨到發神經

我媽最近努力工作原來是為了儲夠鐘,來三藩市。她剛問我梁生是否七月行畢業禮,我答六月。然後她立即聲音異樣在盤算什麼,「六月咩,無呀」唔知無咩,扮無辜,扮自己私底下無幻想過出席畢業禮幾百萬次「我諗住做多幾個鐘,嚟搵你地睇佢畢業嘛。」我立即一口拒絕,「人哋成家都嚟,邊有地方俾你瞓。」「吓,佢地都去咩?」然後我忍不住火起,「人哋生個仔出嚟博士畢業唔通唔去呀?」我媽還賴死「阿媽嚟但係阿爸唔嚟吓嘛?」你這個三唔識七的外人也嚷着要去梁生畢業禮,你自己話佢阿爸會唔會唔去吖?我真的很憤怒,她數天前已經打電話來問我梁生想要什麼生日禮物,我問她駛唔駛咁早問定,她話「五月喇,離七月(梁生生日月份)得兩個月咋」。上年已經是這樣子,我真不知道人家個仔生日關你鬼事,隆重其事好像皇帝出巡。最憤怒的是,上年我生日她竟然忘記了。我好想讓她明白,梁生不是她的兒子,她與梁生一點關係也沒有,每次我這樣說,她便激動「咩呀,我好錫好愛佢架,我都知佢好錫我架」。我不要她的訶諛奉承,一副我們家高攀不起梁生的樣子,一副梁生最矜貴,恨梁生是她親生仔恨到發神經的樣子。我與梁生有天分手的話,梁生睬我阿媽都傻,這樣簡單的道理不是幾十歲人還不懂吧?然後我媽知道我憤怒便在臨收線前叫我煮多啲好餸俾梁生食,我答,「我一定好得閒咩?點解要係我煮嘢俾佢食呀?我自己都好忙架。我再重申同你講,我係要我自己叻,唔係要去靠個叻嘅人,你明唔明」?

Comments

新鮮人 said…
自己的價值不是由一兩個涵頭來定義,
亦不是由別人的口決定,
你有多少斤兩自己知,
又何必對老人家計較呢?
愈計較反而愈表示你對自己無信心,
相信你不是一個没自信的人吖! :)
冬冬 said…
妳同妳媽既關係真係超複雜!

其實如果佢憎梁生憎到死妳會唔會開心D?
啊澤 said…
你娘親又真係有點兒那個...

但冬有point,起碼佢冇negative feeling
kristie said…
fresh:信心只係一種信念,有既時候咪有,無既時候咪無囉。佢係生我既,就算唔係偏我心,我覺得最低限度都要做到一視同仁。
冬:佢憎梁生即係唔會借故話要黎,係,我會開心d。主要係我真係唔覺得我男朋友既事關佢咩事,我好唔鍾意佢扮晒一家人咁。
嬲:同上,哎。
sheungyee said…
我阿媽鍚我男友鍚到憹,激死我,個時明明佢一腳踏兩船,我話約左佢,我媽夠膽死問:你唔著靚d?!次次我扭計都幫住佢,攪笑,手指拗出唔拗入。不過其實你媽媽都係緊張你既將來,上一代人會覺得男友結左婚就係你既飯碗,討好佢都係想討好你之故,唔好憫啦,對住阿媽只有縱同耐心可垮越鴻溝。我媽都好多時唔乖或者唔明我,但係咩都傾,就會互相了解多d,同埋一諗佢生自己出黎,咩氣都順哂。其實佢鍚男友,係好事黎架,你中意既人又多一個人鍚,幾好?!
你可同佢講佢咁樣會令好尷尬,唔明講到佢明,佢會聽掛?