Skip to main content

四面阿媽

最近在畫這個,是我媽。我的概念是《四面阿媽(四面夏娃)》和《一隻野獸的誕生(一個字頭的誕生)》的混合體,四個不同年代的媽從寫實最後轉到馬諦斯的野獸派風格。左邊的只用啡調和少許粉紅畫臉頰,以強調當時媽的wholesomeness;右邊的underpainting才用上人臉應有的綠和紫,野獸慢慢成型。PS.我媽真人所有五官也是不對稱的。oil on canvas。

Comments

bbj said…
有點似祥嫂呀.....
冬冬 said…
>>我的概念是《四面阿媽(四面夏娃)》和《一隻野獸的誕生(一個字頭的誕生)》的混合體,四個不同年代的媽從寫實最後轉到馬諦斯的野獸派風格。

我發覺我地有代溝﹐因為我同少爺睇黎睇去都唔明妳講緊乜! :(

我稔呢D就係藝術家同世俗人既分別。。。妳好叻呀~
kristie said…
bbj:因為粒墨,我細個都有諗過我阿媽粒墨好似祥嫂.

冬:>_< 你係咪咁衰寸我呀....明明係我表達能力有問題啦.
sheungyee said…
kristie,見你刪我的留言,但那並不是我的帳戶,我是想叫你電郵你的帳戶給我。如果你介意,也沒關係的。