Skip to main content

哪有恨

梁老太話過,我對我媽,又恨又愛,兩者都很極端。其實,沒有愛,哪有恨。我跟梁生講,成世人,我最恨便是我阿媽和我阿爸。梁生問,如果他有第二個,我便也會恨他吧?我答或許我會恨他一陣子,因為還愛他;但沒多久便再沒有恨了,因為已經沒有愛。

Comments

Anonymous said…
少女唔駛男人爭自己,等同中年男人唔玩女人。所以將時間拉長計,男人只會苦一陣,而女人就苦半世。要好好教導梁生treasure你啦。
新鮮人 said…
阿寶一定唔會敎梁生咁做,
(代答中)
"要走就走,
你估梁生有寶咩!" :p
Anonymous said…
咁又係,梁生都係佢隨手係地上執番黎者。
冬冬 said…
哈哈哈哈哈﹐fresh講既真係全中!!!

我地呀娣係皇帝女唔憂嫁架~~~ ^^
啊澤 said…
吖寳姐

你唔係保持沉默吖??
kristie said…
我諗我唔會話「梁生有寶咩」咁既,話晒我呢個blog個名都係因為眼所講咁執到梁生呢個寶而改既。地上執既又未必係隨手既,係碰巧機緣遇上啦,我當得佢係寶,咁我當然都希望呢種感覺係互動架啦。我係咪唔憂嫁我又唔知呀,因為我個市關左門好耐,有機會要再打番開我再答你地下。