Skip to main content

養你一世

林峰對常在心說:「我預咗咩(背)你一世。」
梁生對我說:「我預咗養你一世‥‥‥不過你唔好食咁多飯。」

Comments

新鮮人 said…
咁就食漢堡飽啦! :)
kristie said…
我鍾意食意粉多d.
Anonymous said…
但唔多見你煮意粉既。我自己成日煮意粉,不過屬於煮熟食飽果隻。不如你得閒整下d意廳級數既意粉等我呢班細既學下野。

回返你篇文既主題:我地預在睇你個blog一世。
tofufa said…
both statements are very sweet ^^
Anonymous said…
哈哈,我反而鍾意"得得地"喎,雖然d人話佢"低低地"

多謝你上次提醒我要live in the present :) 我開左個新blog寫野,你得閒睇下 :)
啊澤 said…
好有深度的一句
kristie said…
眼:我完全可以想像你好似村上d男主角咁邊聽classical(誇張語氣說出)邊煮pasta....
一世呢兩個字好長遠架,唔好好似梁生咁順口開河呀.

tofufa:其實佢係借意話我食太多飯喎 >_<

蓉兒:我都係鍾意得得地呀,所以每次睇林峰同常在心就覺得嗱住嗱住,得得地好慘呀.(有無睇"女人唔易做"?林峰做小齊個角色勁得,講佢鐘意左吳美洐十幾年,長情體貼溫柔,簡直係所以女人既夢想-_-)

嬲:的確係好有深度既一句,即係叫我去減肥.
tofufa said…
It is better than "I'm dumping you because I'm afraid your family is too poor" :*(