Skip to main content

魚香茄餅


這個食譜是從最近發現的一個飲食網頁上找到的,網主功力深厚,同一種食材多種做法變化萬千。不過我把炸改成煎,汁料改成蔥蒜豆豉豆瓣爆鑊入雞湯煮稠茄子餅回鑊兜一兜才上碟。魚香茄子吃得悶了轉做這個口感像吃茄子扒的蠻不錯。

Comments

Extant said…
blog.sina.com.cn/u/1275148514
可曾到此一遊?
kristie said…
沒有,是你的嗎?食譜照片非常專業呢,配上手繪要是出書的話一定受歡迎吧.
sheungyee said…
嘩這個是我最愛的家常菜,是客家人必吃的,叫釀茄子,一定要落咸魚煮到爛蓉蓉先好吃,茄子要厚切!不知你弄的跟我家弄的會有甚麼分別呢?
kristie said…
我琴日一路煮一路埋怨點解我從小無受過飲食教育(呀媽唔識煮飯兼細個屋企無錢出街食然後去埋全世界最衰飲食文化美國),所以好多餸連聽都無聽過.有時見到好多blog友盡得母親真傳,好多烹調技巧從小耳濡目染,我就好鬼唔抵得.呢度我寫既餸大部份都係睇書學連個樣係點都唔太清楚亂摸煮出黎,好唔抵得呀!!!!!!

喂,咁咸魚比例係咪要多過肉?但咸魚點樣煮到爛呢?咸魚爛咪即係茄子都會爛?同埋你屋企做法係炸定煎?食落係脆定係屎餅咁?埋獻會唔會落豆豉?
Extant said…
I wish! 是朋友介紹的. 好次羨慕人家文又得,武又得. 入得厨房,坐得書房.
kristie said…
沒有啦extant,做人隨心便行,人家做得好的事不見得你不能做得到.