Skip to main content

本來想嘔泥


心情低落,貼張相,告訴你們我尚在人間,不過奄奄一息。

Comments

sheungyee said…
攪咩?我都凍到奄奄一息,及正式開始被論文折磨!
心情低落最緊要電郵至饒雙宜盡情傾吐信箱,即覆!
Anonymous said…
無論meh事都好,有我地在你身邊,撐你。
Extant said…
很久沒見你發言,再見留言竟是這么灰.希望這一刻所有不好的都己經過去.是否開學後功課太忙呢?小心健康!生理影响心理,心理影响生理.辛苦就不要做那么多家務事了.祝好!
tofufa said…
take care~
Anonymous said…
另外仲有我地呢幾隻蝦毛蟹將幫你打鑼掠陣,快d好番笑番靚番。
Extant said…
好點了沒有?
Anonymous said…
打過給你卻去了已滿了的留言信箱

有空來電﹐說點高興事你聽 ;)
bbj said…
加油呀!上吓網啦,點都有新嘢會令妳笑吓架...
Anonymous said…
放鬆。。仰頭。。深呼吸。。
放鬆。。仰頭。。深呼吸。。
平復點沒有?
Anonymous said…
我sent左email去你yahoo道。。。