Skip to main content

美國西南烹調

其實所謂西南(Southwestern)烹調是怎樣的呢我也不太清楚,根據維基介紹(即是作不得準),西南是哥倫比亞後期混合了西部牛仔、美國原住民和墨西哥的烹調,呀,即是什麼呢?以下純粹是我個人猜測,農樸的食材:重澱粉質的grits及豆,配即席的烹調技術:open fire上用砂鍋及燒烤,加上以辣為主的重調味。例子如下,骨鬼佬梁生點的Tortilla Soup和Roasted Poblano Chile Relleno(釀辣椒)。


我偏吃不吃豆和不吃辣的,要我天天吃西南烹調即是叫我飢饉三十囉。

Comments

bbj said…
都有其他選擇呀?
bbj said…
仲有唔記得問,食咁多豆,你地開車時有否勁放屁呀?
kristie said…
嘻嘻嘻嘻,我無食啦,我係偏食偏到一粒都唔會食o個種.梁生有無放我都唔知,因為我成日晌車度訓覺,@_@,我諗呢次旅行我平均每日訓十一個鐘,hohohoho.
bbj said…
嘩!瞓十一個鐘一日....果然識享受,苦予梁生日日開車!