Skip to main content

雞餃與雞與餃


我在德州達拉斯的一間門外擠滿小型貨車(可以斷定一間餐室好壞的小線索)的diner點了一客我滿心以為是雞肉餃子怎料其實是雞肉塊伴粉團餃。chicken dumplings跟chicken and dumplings分別非常之大,不要搞錯。上圖左上角鴨屎綠一碟的是turnip greens,口感似梅菜,不過甜甜的,我吃了一口後便整碟留給梁生執手尾。第二天早上梁生告訴我他如廁好暢順,必定是梅菜所賜,哎呀我走寶啦。

Comments

Anonymous said…
嗯...賣相唔多吸引
我係你我都唔會食,哈哈!
kristie said…
喂,搵左你好耐喇,去左邊呀你?
快d留聯絡方法啦!!!!
Anonymous said…
向邊到?同我講等我唔順暢時可以去食返餐。哈哈~