Skip to main content

素食走地雞蛋

那天梁生買了這盒雞蛋回來。在美國,黃蛋比白蛋貴(可能心理作用兼從小吃蛋習慣,黃蛋蛋味的確比白蛋要重),走地雞黃蛋又要比普通黃蛋貴,不過就從來未見過這一種:100% Vegetarian Fed。天,素食的雞呀!在沒有籠的環境下生長,比我還要健康快樂(cruelty-free萬歲)!

Comments

新鮮人 said…
走地雞四處走,
點控制佢唔啄蟲仔食呢?
Anonymous said…
我就係研究緊呢D現象...
其實,雞係未食素既呢?
如果唔係,夾硬迫佢食素,之後market佢地為一'natural'食品,勁...
係英國呢種雞蛋叫free range eggs,原來美國唔同叫法,真係依家先知咋!

之前唔係失左蹤係個blog改左url.sorry呀我以為我話左你知...

我阿爸阿媽依家係mountain view悶到咩咁,佢地話無巴士出去喎...係未真架?
kristie said…
fresh:你咁講又係喎.不過我諗主要意思唔係話佢地係素食,而係無俾d合成料俾d雞食,佢地會健康d,生既雞蛋亦唔會有咩化學成份.

蓉兒:我查過,其實free range同cage free係唔同的.cage free係o係hen house養,但係free range就可以晌barnyard四圍走.美國都有free range雞賣.

mountain view最方便係搭caltrain轉bart出city,不過我諗要個幾鐘.@_@