Skip to main content

花膠燉雞湯


燉湯易做,喝完喉嚨舒服滋潤,份量又較少,不用像大煲湯每次都喝不完左擺右擺塞入冰箱。那天在唐人街見到蝴蝶膠(深海魚肚),便買了數塊回來燉黃毛雞。花膠養顏不用講,像我這種剛踏入輕熟女行列工作超時容顏憔悴的女人尤其重要,以後死人都要食多啲。花膠先浸過夜,用薑、蔥、酒出水再浸涼後切塊放入燉盅。去皮切件雞及瘦肉出水沖淨後,與一塊薑片放在花膠上,注入冷開水,用保鮮紙封密盅口,大火隔水燉四小時即成。

這次錯買了另一種黃毛雞,所以湯有點肥。加上梁生不斷恐嚇我燥底飲這麼多雞因住生到成額頭都係瘡,所以下次還是燉花膠豬展黨蔘好了(用牛奶加紅棗燉也不錯)。不過還真是要等梁生送個電子燉煲我做情人節禮物,這煲湯我是晚上十時收工回家燉到零晨一時的。囧

Comments

新鮮人 said…
靚嘅蝴蝶膠唔平喎!
買咗幾塊??
有米喎! :p
新鮮人 said…
有些人話可以煲響螺,
唔係好唔好呢?
kristie said…
蝴蝶膠美國比香港平,唔知係咪因為係南美出產?
響螺都屬燥呢.