Skip to main content

紹菜雞卷


雞肉琢碎,用糖、生抽、生粉、麻油及半隻蛋白醃約十五分鐘。紹菜(黃牙白)葉洗淨後加油入滾水灼至軟身,拿出沖冷水。紹菜葉攤平,抹上少許生粉,雞肉放在葉尾,卷至一半,在兩邊打摺繼續卷成一個小包狀。包好後把紹菜卷放入已擦油的碟子上,隔水蒸十五分鐘。金菇切去尾部,洗淨分成細條,與一條蟹柳同灼熟,隔水撈起。蟹柳分成細絲後與金菇同放入少許雞湯裡煮滾,埋玻璃獻(或用水埋蠔油獻),淋上紹菜卷上即成。

Comments

新鮮人 said…
好多時候都見要用蛋白醃肉,
但每次隻蛋黃點處理好呢,
無理由次次醃嘢都要前蛋黃食架?
kristie said…
其實係我屋企而家多左個成日淨係識買埋d唔等駛野既人(例如屋企而家永遠有幾盒蛋糕幾排包),買到屋企有三盒蛋,有盒仲就黎過期,所以迫住要豪用.我平時都唔捨得,但係落左蛋白的確滑好多.(以前如果一定要用蛋白,我會留起蛋黃做mask,加麵粉同橄欖油,清潔皮膚,不過唔適合油性皮膚(油性要用蛋白))
新鮮人 said…
我唔做mask個喎,
咁為有煎蛋嗰日先至用蛋白醃肉了! :p