Skip to main content

聖誕禮物


聖誕節,梁老太送我一部我渴望已久的勝家衣車,待我執拾好房間好好安置它後我便逐個功能慢慢試用;梁生則送我一個我渴望更久的旅行背囊,有鋼管裝置能幫助背脊支撐重量,還有雙隔層網防汗水。嗯,首先,我會幫自己改短所有過長的褲管,然後背住那個背囊走遍大江南北。這兩件大概是我零六年最想得到的東西(餘下想要的孖人牌菜刀便讓我趁年尾減價自掏腰包買吧!),開心死我,多謝你哋。

Comments

Lisi said…
你唔只識煮飯,仲會車衫,又會backpack travel!!! 我差不多忘記左褲係可以in-house 改…你真係好神奇!
kristie said…
無張刀利o個下弊呢~
其實興趣廣泛既人有好多,你都影相勁啦.