Skip to main content

What Art Movement Are You?

You Are Expressionism

Moody, emotional, and even a bit angsty... you certainly know how to express your emotions.
At times, you tend to lack perspective on your life, probably as a result of looking inward too much.
This introspection does give you a flair for the dramatic. And it's even maybe made you cultivate some artistic talents!
You have a true artist's temperament... which is a blessing and a curse.

Franz Marc!我其中一個最愛,最難忘是他去了戰場當兵後的遺作,快樂的黃牛經戰火洗禮後再不會跳舞了。

Comments

pig said…
你好!我是你的網誌的長期讀者。是因為你的文章我才學會弄似樣的焗豬扒飯!

最近我成為了加拿大卡加利中文電台的DJ班學員。在我的第一集節目中介紹了你的美食網誌(對不起,在沒有預先通知你的情況下已經錄音)。節目會在Mountain time 十月一日晚上十一時播出。想收聽的話可以到時候登入www.fm947.com。

另外我也有網誌啊,有時間的話來參觀一下吧!http://pigazine.blogspot.com/
冬冬 said…
娣﹕ 上電台呀﹐妳好勁呀~~~~~
美少女廚神!!! ^^
kristie said…
呀pig,你在podcast界無人不曉,
我自己也是你的讀者,
實在沒有需要向我介紹你自己了!
感謝你在節目上提及我的網誌,
令我有動力寫得更好.
希望我不會令你的聽眾失望.

冬,你笑人既!!!好衰呀!!>_<