Skip to main content

一品豆腐

一品豆腐屬孔府菜(孔子的直系後裔宴席菜式),一品是朝廷官員的最高品級,意即用料上乘以來招呼貴賓。軟豆腐先用清水浸去豆腥味,切薄片,隔水中火蒸八分鐘,拿起倒去水份。雞肉、洋火腿、馬蹄、浸軟冬菇切丁、芥蘭切片、青豆及江瑤柱(浸水蒸三小時撕細絲)全部下滾水焯一下撈起備用。焯好的材料回鑊,倒入瑤柱水及雞湯煮滾,埋生粉水芡。最後下隻蛋白用筷子打散,加入蔥粒,胡椒粉調味,淋上豆腐面即可。

食譜改自廚神之家。傳統一品豆腐是將以上材料再加海參及蝦仁放入豆腐中央用上湯煮一小時,不過考功夫得很,現在也沒多少人懂得做了。

Comments

新鮮人 said…
愈來愈高深,
我都跟唔到了. :(
其實諗下諗下,
你真係可以把d資料整理下,
遲d可以出書喎!
kristie said…
你覺得高深跟唔到即係我寫得唔夠清楚,
我會改善.
不過因為平日煮開o個d都寫得7788,
淨係諗d新既煮都r晒頭.
(你估係人都出到書咩,我都想呀.)
新鮮人 said…
不係唔清楚呀,
係好多部份都要有刀功先至整得靚同好味,
所以我這個初哥未跟唔到囉,
費事我到時整到一pat pat咁啦!

其實寫下日事,我們都會來撐場架.:)