Skip to main content

是我小時候最終回

這兩本有無可能唔post先?


當年移民被迫丟掉所有兒童書籍,只可以留一些作紀念,這便是當中最早的兩本。到我開始上學學生字時這兩本雜誌也好像停版了,我是讀《兒童日報》長大的。《兒童日報》也儲了好幾年,不過因為是報紙,變黃了所以沒有留下來。死,我係咪好似垃圾婆?其實如果你們不介意,我可以繼續post我的垃圾上來給大家提供娛樂,我有大把。

Comments

Lisi said…
你還有兒童樂園,真幸運!
Lisi (之前的 Anonymous :-))
新鮮人 said…
唔介意,
請post多d,多d...
唔該! :)
kristie said…
lisi:我也有讀你的網誌呀!
原來我們一直"暗互讀"~~呵呵.

fresh:我諗我要出多d食譜先喇暫時.@_@
Lisi said…
哈哈,真巧合!我是在Blog-You.com找到你的…你呢?
Josefina said…
嘩嘩嘩,令人懷念的兒童樂園!!
kristie said…
lisi:
我唔記得左我晌邊度搵到你,>_<
不過一定唔係blog-you,
係晌人地d link度搵到既!

josephine:我既家傳之寶~~遲d傳俾我個女.