Skip to main content

愛上畫油畫

完成了多項作業後我終於可以開始畫同學老師眼中較沒有意思的畫種—風景畫。照片是多年前在斯德哥爾摩拍下的,那層次分明的雲配上大對比的屋頂,沒有比這個更好的顏色練習了。

關於油畫最有趣的莫過於近看一團糟的東西,向後走兩步再看雙眼便會自動填上形態顏色上的缺口,真過癮。

嗯,要去買枝小號的扇形刷。

看着看着突然想起這幅畫,十七世紀荷蘭畫家Jan Vermeer 1660年畫的《View of Delft》。我應該是在荷蘭旅行期間愛上屋簷這回事吧。想必是自己潛意識掛念靠北歐洲的雲朵和屋簷,才會想畫這樣的一幅畫吧。

Comments

新鮮人 said…
遠睇真喺靚啲喎! :p
sheungyee said…
我岩岩去完羅孚宮,我唔識睇畫,但個d天空同十脾位,好變態,你識得畫畫令人好生羨慕。
checkup做左未,其實好似好難做,我有個朋友都係咁,佢甚至話有可能有生命危險(好似你透唔到氣咁掛)唔通要係咁試食所有野?
祝好
Anonymous said…
你好...
我都好鍾意畫油畫
哈我叫掃把筆... 唔叫扇形刷 ...
哈 =]
krebsiii said…
不用到art supplies store買扇形掃啦。去五金木工行買軟/硬身闊度掃,自己批個型出來,好似剪頭髮咁,一支等如五支呀!
啊澤 said…
用brush最仆街

又貴又易壞又難用(對我來説)

我和油畫沒緣luu~~
Anonymous said…
我喜歡 Vermeer 的畫呀, 著色細緻柔和, 每次看都覺得舒服, 可惜他傳世的畫不多. 我也很喜歡荷蘭的小屋呢.
kristie said…
fresh:所以過癮囉!

sam:無論係睇畫定畫畫,我最近先發現其實無所謂既"識"定"唔識",可唔可以算係一個意境呢?我覺得你只要覺得做得到,就可以做得到喇!
未做checkup呀,呢邊醫生好貴呀,我諗住收左入急症呢次張單睇下學校保險保幾多先再睇.

jessica:你好!新朋友~~~~
我只係初學咋,以後請多多切磋.其實我係就咁查字典fan brush叫乜咋.

kresbii:我諗你都唔會睇到呢個留言架喇,希望你玩得開心d啦.
我都覺五金店d掃平好多!!!掃大野我必用掃牆掃,但係細野心理作用梗覺得買d咩馬毛/兔毛好似好d,真破產.

嬲:你俾我感覺絕對acrylic呀~~~哈哈哈.
marker都好襯你.

miumiu:就係因為傳世不多又資料不足所以先咁多人鍾意,d咩專家淨係玩照x-光呀,重新砌過vermeer個studio呀都有排玩.
krebsiii said…
睇到呀睇到呀。成日都黎咖啦!今次去做野同上堂,都係要開開心心。喂,如果你ok,你send個地址去我email (krebsiii@yahoo.com), 等我去tate既時候寄d phoney到爆既postcard比你啦。 William Blake, hows that?

Happy painting!
kristie said…
kresbii:
as i recall, the william blake collection in Tate is superb!!! and some fabulous Tuner too!!!

i will send you my address when i get home la!!!:*