Skip to main content

救援物資3


香港機場買雜誌半價,兩老便買了一大堆過來。久違了的東方新地more呀!我邊讀有什麼好介紹邊查看自己的資源,剛巧梁生今早吸完塵,把我的化妝護膚小車前後掉轉,從前躲在後排的產品重見天日。哇,這支laura mercier我想我有兩年沒有用過、我完全忘記了自己擁有jurlique的rose silk dust、benetint好像只用過一次,鋪滿塵,怎辦?要全部丟掉嗎?

Comments

Anonymous said…
唔好丟支benetint呀!我幾年前都仲會用下tinited moisturizer,但依家基本上只會用防曬,所以我旁身的唯一化妝品就係benetint喇,又可以用係lips又可以用係cheek! it's great!!!
kristie said…
你就好啦,淨用防曬,即係皮膚超靚啦.
我支係foundation primer黎架,
我覺得推出黎麻麻,所以當初停左用.
的確係tinted moisturizer最好用啦lm產品中.
benetint...我皮膚黑,用benetint呢隻色怪怪地呢.
同埋我好少搽lips,kiehl's走天下呀我.
Anonymous said…
kiehl's好用,但我太懶喇,用手指搽又要先洗手,依家用緊carmex,又平又方便!你可以買黎試下!!!!
冬冬 said…
潤脣我不嬲用開rosebud salve﹐正到暈。
bbj said…
唔係會過期咩?