Skip to main content

谷歌街景查看工具


對不起,我真是覺得好恐怖。一個人在街上走也會無端端上鏡被谷歌放上網。上圖是我每天上學臨入大學範圍前經過的星巴克,我放大看過店舖門前的大鐘,時間是正午。幸好,除了外圍大街和正門外,柏大全面封鎖谷歌地圖街景查看工具。史大卻好像因為大街較多,差不多一半範圍被暴露了,梁生如果在學校遊盪撩鼻屎,好可能會上鏡,好恐怖呀!現在暫時只有美國數個大城市:三藩市灣區—上至柏克萊下至矽谷、洛杉磯地帶、紐約、丹佛等等提供街景查看這個工具,我實在不能想像遲陣子整個世界也在被監視狀態之下會是怎樣的一回事。不過在上演1984前,我相信谷歌必定已經被人告到甩褲。

Comments

新鮮人 said…
喺唔喺real time先,
喺嘅我就立刻去八吓囉! :p
cha said…
偷食男女小心,
因間唔覺意俾street view影到出入酒店門口就大把手尾跟。

或者他朝一日搵到拉登響邊可能都係靠佢
冬冬 said…
上星期已經有人為左隻愛貓入左鏡而投訴啦!