Skip to main content

邊爐河粉

我叫這個其實是勾芡的牛肉炒河粉做邊爐河粉因為材料全是打邊爐後的剩餘物資。肥牛數片用糖、生粉、生抽、少許水及油略醃後過油至八成熟盛起。菜心(我只有芥蘭)及切條雜菌放入加鹽及油的沸水中燙熟取出瀝去水份備用。新鮮河粉(我買回來後會放進冰箱好讓它能放多數天,不過冷凍過後會縮緊,要用沸水燙一下立刻盛起過冷河,瀝去水份用手撕開。)落熱鑊快炒,邊下老抽、生抽及少許糖入味上色上碟。起鑊倒入清水半碗,下蠔油一湯匙、生抽、老抽及糖少許,放入肥牛及雜菌,埋玻璃芡,淋在炒好的河粉上即成。

Comments

冬冬 said…
我都係會將新鮮河粉放入雪櫃。但係用時我放入微波爐叮熱就得架啦(當然唔可以過熱﹐熱到D粉有少少軟就得)﹐未試過用滾水燙。 跟住就可以手撕~
kristie said…
Oh,really?好似仲好過我用熱水燙,
因為掂過水就唔好炒啦~~~
thanks~~muah~