Skip to main content

葡汁焗四蔬


此菜基本上沒有限制用某特定蔬菜,所以手上無論有葉菜也好甚至薯仔茄子也好,只要有較咬勁的珍珠筍就成。西蘭花搣外皮、椰菜花、草菇半罐、珍珠筍一罐全部洗淨(亦可以加紅蘿蔔),分別在煮沸的水裡加鹽及油煠至半熟盛起待用。草菇飛水後要再清洗乾淨才能去臭青味。用蒜蓉起鑊,下全部材料兜炒一會上碟。燒熱一湯匙油後轉小火,爆香咖哩粉及黃薑粉各一湯匙,再倒入兩湯匙麵粉(必要用小火才會不起粒)炒勻再加入雞湯少許,斟量拌入椰漿和淡奶煮至濃稠,最後加一茶匙牛油給予濃香味。葡汁煮沸後淋上四蔬,灑上少許芝士,放入焗爐烤(broil)五分鐘至金黃即成。

Comments

kristie said…
fresh你好明顯係為掃板而掃板....-_-
冬冬 said…
我又掃!!!

呵呵呵~
冬冬 said…
真係好厲害!
HanaMaru said…
咦?要掃板啊?我又黎!哈哈哈~~~~
HanaMaru said…
非常之厲害!
Anonymous said…
咦? 大家都大掃除丫? 我又幫手~~
Anonymous said…
非常超級之厲害!
kristie said…
成班傻人....多謝捧場(鞠躬)!
啊澤 said…
點少得我果份~!?
啊澤 said…
(國語) (高八度)

珍思巧哩嗨呀!!!!!!!!!!
新鮮人 said…
絕無此意,
我自問不會隨口讚人,
但是以一個非專業大廚來說,
你的菜式真的不錯,
由其在細節方面也十分留意.
就好像在”雲吞的身份危機”裹,
”香芹!我衰貪平囉,最近d韭菜好抵,買多左,無辦法下焗住要食左佢囉”,”還把剩餘下來的蛋汁煎成蛋皮切絲點綴”,試問現在有多少個”煮婦”會去留意這些細節呢?

留言以兩個簡單的字來寫,
只是不想重複以往說過的而已;
如果詳細的說又有擦鞋的感覺!
希望你明白!
kristie said…
傻嬲記:俾一萬個「傻」你!
傻傻fresh:俾十八萬個「傻」你!!
掃板係好事黎架,
你唔黎掃我個場會變得好冷清...
(不過你講返我d衰貪平,本來唔覺,
但係我而家發覺我原來好師奶呀!!!!
點算呀?????我仲好青春貌美架..........
雙十(再加x)年華咋....嗚嗚嗚...)