Skip to main content

涼粉椰汁西米露

罐頭椰漿開了吃不完便弄個西米露在炎炎夏日消一消暑。西米露先用清水浸約半小時,然後倒入已煮沸的水裡,滾起後即關火焗約十分鐘至透明(心還白沒有問題),盛起過冷河,暫時用冷水浸住。椰漿與淡奶煮滾後下冰糖及少許鹽吊味,西米隔水後倒回到煲裡拌勻放入冰箱冷藏。罐頭涼粉洗淨切粒冷藏,要吃時把涼粉粒加入西米露碗裡吃。

其實因為我見即將要搬家想趁勢吃光家裡罐頭,今天總共用了五罐(還弄了個罐頭冬筍炆排骨),要給自己一個叻。

Comments

Anonymous said…
剩係睇隻色都覺得好正*
黑。白。透明......

同埋涼粉 + 西米口感應該唔差*
兩種唔同既感覺=)
新鮮人 said…
唐凸問一句,
點解你識整咁多野?
是上堂學定是自小家人教呢?
啊澤 said…
係我教佢的...





























ok i lied ;P hhahahhahah
kristie said…
evan:味道一甜一甘真係幾正. :)

fresh:
家母烹飪技巧係0.
我自小無飯食先激起我要自己煮既強烈欲望,
上堂...以前f.1-f.3中學有上家政算唔算?
其實主要係試多d,從錯誤中學習,
我寫得出黎既食譜有好多其實自己係試過好多次,
不斷改良先有而家既效果.
我亦有不少既烹飪書藉好軍師.
請睇呢個post.
http://krisreview.blogspot.com/2006/03/blog-post_21.html

嬲記:我地咁互相搗亂其實係咪好無聊低b..?
我地已經大個仔大個女架喇.....>_<
啊澤 said…
gomenasai~

我只係想捧下場

搞下爛gag... T_T

無心搗蛋

若有得罪

嬲某深感抱歉
kristie said…
嬲記:咁你會唔會怪我去你個場撩交嗌?
對唔住呀,我唔知o個個人在場所以嘴多左.
fresh:共勉之!
啊澤 said…
你先傻呀~ ^.^

唔洗對唔住架喇~

當時人都冇放係心度

更加無需同我講

我當然唔會怪你喇

你多D過黎撩交嗌tim ar~

嬲某喜 ^.^