Skip to main content

烤羊鞍


羊鞍先用鹽及黑椒輕醃,再用滾熱橄欖油燙過每一面,待冷後,用法國酸芥苿(dijon mustard)塗抹全鞍,再均勻地塗一遍用麵包粉、新鮮剁碎迷迭香、蒜頭泥、鹽、黑椒及少量橄欖油溝成的混合物。用錫紙包住骨末端以免烤焦,羊鞍骨向底放上全鑄鐵的平底煎鍋放入已預先加熱至四百五十度華氏的焗爐焗大概十八分鐘,然後用肉類溫度計量溫,一百四十度屬medium rare,我認為是最適合羊鞍的熟度,拿出羊鞍等五分鐘好讓肉汁回流才切開。自家製的西餐其實是滿簡單的,將材料用調味料捽兩捽放入焗爐出來的效果總不會太差,像我這個澳洲羊鞍,雖然賣相一般,不過信我,味道一流。再配個胡桃橙子gorgonzola芝士前菜沙律淋上鮮榨橙汁及balsamic vinegar、烤露筍薯仔配菜,加上澳洲shiraz既tangy又spicy平價紅酒及fresca不太甜檸檬汽水便是我們今天的晚餐,什麼日子如此隆重?梁生大壽呀!生日快樂!!

Comments

新鮮人 said…
轉告一聲:
生日快樂!

ps.口水直流!
啊澤 said…
""雖然賣相一般,不過信我,味道一流""



啊寶:


唔信!!!


:P
冬冬 said…
正呀~

第時梁生娶左妳就真係執到寶啦! :)
kristie said…
fresh:多謝多謝.
嬲記:唔好信囉 超. :P
冬冬:車 請個女傭返黎都可以做呢d野啦 駛鬼娶我.
HanaMaru said…
女傭要教才會做,你唔洗教。
:P
kristie said…
hana:.................
聽完你呢番話,我突然覺得自己叻過女傭好多
............有晒自信心
>_<