Skip to main content

故事創作 - 蠔仔

Part1

我同學蠔仔住流浮山,每次到他家也要在屯門輕鐵總站轉乘巴士,好遠。坐長途車我會作嘔,醫生話我血氣少,還有輕微超重。

「唔遠唔遠,」蠔仔說,「我鄉下在潮州,仲遠。不過鄉下有芫茜表姐,冬菜表哥、肉碎、大地魚,次次返去過年一齊玩都好開心咖。」

我有點羨慕,便問蠔仔,他的芫茜表姐靚唔靚,他沒有答我,只懂面紅。

Part2

人仔細細的蠔仔其實蠻好色,他曾經用「又香又滑」來形容我們的女班長兼班花–雞蛋。雞蛋班長的追求者可多了,B班的蕃薯粉和胡椒粉差不多天天等她放學。有時放小息見他們一班人混住雞蛋班長打成一片,我就想,小學戀愛真是不簡單。

–寫在突然好想吃蠔仔粥卻買不到蠔仔的晚上

※看過這麼多集「美女廚房」後我發現,雖則幾乎無一個美少女廚神(我的假想敵)在我眼中懂煮,不過亦找不到一個比我醜(查實我讀八掛雜誌寫有好些美少女廚神是無線邀請回來的,所以才有十個有八個是模特兒的情況)。所以我要自我增值,轉型做才女廚神。

Comments

HanaMaru said…
係啊係啊,她們很多都是模特兒,自己公司請回來的。
kristie said…
所以有幾個真係幾靚,
不過挾住「廚神」個名真係有d衰.
(果然只係電視節目,不得認真)
啊澤 said…
咪叫才女廚神喇



(((師奶廚神)))喇

******

你個故事係咪講煎蠔餅??
kristie said…
好多師奶都係廚神,咁樣唔夠gimmick.

好明顯個故仔係講蠔仔粥同煎蠔餅啦. >___<
仲要問..究竟係我唔夠才,定係你太唔smart?
Anonymous said…
哈哈哈。。好正呀!蠔仔!
雞蛋班長可能有黃膽病喎。。佢臉黃黃的。。哈哈哈。。
kristie said…
個個都嫌胡椒粉成身汗好恭鼻.
wahahahaahahah~~~~~
新鮮人 said…
女班長雞蛋應該同你同學蠔仔合襯D,
因為




雞蛋蠔仔餅好好食囉!
HanaMaru said…
Kristie Kristie,你有沒有發覺每一次美少女廚神街頭試食時,他們都把用過的叉放回D餸到?哈哈哈~~~
kristie said…
fresh:蠔餅無左蕃薯粉同胡椒粉點成事呢?

hana:我又無發覺喎(睇睇先),
我淨係見過d美少女親手餵麻甩佬/自由行囉....
eeewwww.....
新鮮人 said…
物要落佢地架?
咁佢地做住電燈膽先啦!