Skip to main content

釀青椒


青椒洗淨開半去籽再分二(我的分四因為我喜一口吃),在內部塗上少許生粉。魚肉加蔥碎及少許剁碎蝦米,拌入半隻蛋白、糖、胡椒粉、麻油及生粉打至起膠,釀入青椒。青椒餡朝底入鑊煎香,再反過來煎椒面,盛起放在吸油紙上。蒜蓉及蔥白下鑊,與已略用筷子尾磨碎好讓味較出的豆豉同爆(豆豉不先炒香會有澀味),灒酒及斟量倒入雞湯,釀青椒回鑊略煮,下蠔油獻上碟即成。

Comments

新鮮人 said…
下次自己試下先!
Anonymous said…
wah!! 呢個正呀!!!!! 哈哈!!!
我想食

我下星期返香港 lu
到時應該會好少下廚了...
HanaMaru said…
這個post提醒了我是時候釀jalapeño了!好味~~~
:)
啊澤 said…
that honestly say looks fucking good.






excuse my french
kristie said…
fresh:呢個ok易整添.
hana:哇~jalapeno好辣架喎~~~
嬲記:呢個都真係幾好食架~~~

茄:唔緊要啦,我覺得曾經勁煮過野食既人,
無論去到邊都仲會有團火,
得閒會忍唔住試下自己手勢.
你返到去take care!!!努力!!!
Anonymous said…
嘩,十足十飲茶用車仔推住來的一樣;重滋滋聲冒緊煙!