Skip to main content

照燒汁炒雜菌翠玉瓜

打邊爐又剩下大量雜菌,不想開焗爐弄芝士雜菌菠菜,蔥蒜又略嫌單調,見冰箱還有條翠玉瓜(原來zucchini港譯翠玉瓜,不是什麼意大利青瓜),便拿來同炒。上回已經試過用XO醬,今次便試試用照燒汁。翠玉瓜洗淨留皮切片待用。雜菌切片,加油鹽汆水隔乾待用。蒜粒、乾蔥及薑片起鑊,先下翠玉瓜(及白蘑菇)炒至金黃,再下雜菌,倒入一湯匙照燒汁及少許老抽兜炒,埋玻璃獻,糖、鹽調味即成。

Comments

Anonymous said…
上次我贊咗少少雞湯落啲翠玉瓜度, 真喺冇哂啲青味, Kristie 真喺好掂.
成日打邊爐會好熱氣架, 記得食番啲清涼嘢喎.
Cat
kristie said…
我都係呢度睇下o個度睇下學番黎架咋.@_@
真係熱氣,而家生左飛滋,
琴日梁生仲整合桃露,扮晒滋潤,
其實淨係烤d合桃已經超熱氣,
都係煲d綠豆食下好.
Anonymous said…
咦, 仲未有人留言, 我就做第一個啦, 祝你福如東海, 壽比南山啦,哈哈.
Cat
kristie said…
我d blog友全部都係酒肉朋友,其實唔關心我架.
@_@
冬冬 said…
Happy belated birthday girl!!! :******
bbj said…
係咪XO醬好食點呀?
kristie said…
bbj,竟然唔係喎,用xo醬爆完其實咩味都食唔到,不過我諗鮑魚菇係食佢口感?我覺得照燒好食d. :)