Skip to main content

芝士雜菌焗菠菜


打邊爐剩下很多菇便弄了這個菜。菠菜和切絲雜菌(蘑菇、杏鮑菇和新鮮冬菇)洗淨分別放入已下油和鹽的滾水裡先煠好,撈起隔乾水備用。蒜蓉爆香,雜菌下鑊炒至金黃盛起。小火煮溶牛油,逐少下兩湯匙麵粉,炒至完全溶掉,再逐少倒入半杯牛奶,炒勻後加入糖、鹽及胡椒粉調味;轉中火把雜菌倒入汁料,加芝士(最好一淺一深:parmesan加cheddar)煮至汁濃,淋上菠菜上,放入焗爐中火焗五分鐘,再烤(broil)五分鐘便成。

Comments

sheungyee said…
嘩,這個好像不難,等我試下先!
kristie said…
唯一容易出錯係推個roux,記住用小火,用木匙慢慢推至平滑至濃就得.喂,你回我email喎要!
Anonymous said…
Kristie,
roux 真的很難做, 每次都是一舊舊。這次要用心一點做, 該成功吧。
Cat
kristie said…
cat,
要make sure有足夠牛油去溶麵粉,兩湯匙麵粉,即係至少要兩湯匙牛油,固體多過液體咪一舊舊囉,同埋最緊要都係細火,慢慢落.