Skip to main content

公媽lee咩哩空

我昨晚發惡夢,見鬼。話原來飲好多奶,會有奶氣,奶氣多就會見鬼。然後有隻鬼係咁逼我飲好多奶(但是我都已經見到它啦,仲駛乜要奶氣呢?)(現在這樣寫出來又覺得有可能是我昨天臨睡去了讀帶子博客那篇仔仔讚媽媽奶奶好好味之故)。

然後我呀爸教我,「公媽lee咩哩空」,以後再在火車站見到這些可以唸,會幫助那個離去的人。再?啋!(其實我打電話給我爸是問他做負離子時可以右邊界轉左邊界嗎。)對,我決定人生第一次做負離子,理由是因為以後都唔想在返工日子吹頭,浪費我寶貴光陰。傷髮也沒所謂,我已經受夠了長頭髮,不過除了我爸又不想別人掂我把頭髮,所以唯有等,來年夏天一到,回香港有機會親親我爸那雙巧手我必把它再次剪到貼耳仔。

Comments

Anonymous said…
我已經事先講左頂唔順者會有副作用, 估唔到會發埋惡夢添! 真係唔好意思. 下次有機會叫阿仔錫番你定驚。
啊澤 said…
??????????????

完全唔明