Skip to main content

微軟IQ題

梁老太今日聽收音機訪問一位前微軟員工,爆料話原來投考微軟要答中一條指定IQ問題方才得到面試機會(不過自IQ題洩漏出去後微軟便停止再使用)。IQ問題如下:A屋有三個燈掣,B屋有連住三個燈掣的三盞燈,如何從A屋到B屋只走一趟(不能再走回A屋)便分得清哪盞燈連線哪個掣?(答案非常直接,絕對沒有花巧把戲。)

僅及100IQ的我的答案:三個燈掣每條電線掃上不同的顏色,一直由A屋掃到B屋便能分辨了。-_-

好down呀,我呢世都無得入微軟做。

Comments

新鮮人 said…
做唔做都無所謂,
你讀嗰科同電腦都無直接關係嘅! ^0^
Anonymous said…
Mic記最強是marketing,而且行行考IQ,大公司就是愛這樣請人 ^_^

(其實這條問題很久了,有云是IBM的,其實不太難 (逃))
eyer said…
kakaka, 好耐以前應該聽過,諗左一陣諗到。都唔知係記性好定係IQ高添 T^T
啊澤 said…
你那答案太可愛了吧....


(汗)
kristie said…
fresh:我呢啲師奶跌粒米都覺得蝕俾人嘛.

cebi:我其實覺得大公司先唔應該咁樣,因為會有機會導致請既人全部有近似思考模式,缺乏跨越既有領域既能力.(潛台詞:應該請我)

我好有興趣知你呢位社會政治博客係點樣誤打誤撞入左黎我呢個小師奶blog的.-_-

眼眼:一個話係IBM,一個話好耐前聽過,最衰梁老太放流料,搞到我呢d潮爆青年出晒.

嬲:你又話寫我問你痾尿,你欺騙我純真感情.
Anonymous said…
"社會政治博客"?

haha, 你是第一位給我這樣分類的,敝blog沒有特定主題,或者說「我想分享的」就是主題。

我在blog-you.com找到 貴blog的 ^_^
冬冬 said…
。。。。

。。。。。。

可唔可以開估﹖



- 都係呢世都入唔到微軟的人上
kristie said…
冬冬,我愛你!!!!!!!!!!

晌A屋開第一盞,等十分鐘,然後熄左佢,開第二盞就行去B屋.去到B屋摸下邊盞熱咪分到第一盞囉.

muah muah muah muah!!!
Anonymous said…
我都係, 一樣春虫虫....好耐冇你消息, 睇到你個blog 好開心, 好似同我講"佢咪響度囉...." 泰利姑姑
tofufa said…
heard this b4 too but forgot the solution :p
kristie said…
春虫虫--緣仔之大作
你近來好嘛姑姑?請繼續同我保持聯絡.