Skip to main content

收音機和水樽

有天在家吃晚飯,電視播放一段政府資助提供有關地震知訊的廣告短片,呼籲市民索取地震防禦設施中文小冊子之餘,還要記謹隨時準備收音機以便地震發生時收聽新聞消息。梁家兩仔毑立即討論家裡的收音機除了插電還可以用乾電,要快快找天買兩粒大電回來云云。聽了後我忍不住插嘴,(我們飲用食水用蒸餾水機,定期有人送水來,可是梁老太在的這幾個月我們竟然沒有加水,往往在差不多飲光所有存貨時才有人送新的水樽來)如果地震撞着像數天前家裡蒸餾水剛好全飲完時,你得部收音機,接收到新聞話「三藩市大地震全部水管震裂,全城缺水供應」,但是屋企一滴水都無,有鬼用咩!梁老太話咁現在訂多樽水囉,我話幾個月前叫你們訂又唔訂,現在你都就嚟走啦,訂乜鬼吖!(完全不知尊重長輩為何物呀我我呢個衰女包)(為什麼梁老太如斯緊張地震?因為呀蘇師傅話三藩市今年震硬喎。唓,農曆新年打後已經震了兩次啦,震得越多越好呀,讓呀地發洩多一點,才不會一次過來個暴走呀。)

Comments

新鮮人 said…
你實俾人話你係頂心杉囉! :p
啊澤 said…
震了兩次了嗎!??

怎麽我毫不知情???
kristie said…
fresh:有時真係俾佢激到嘔血架,我地一早已經過左相敬如賓蜜月期.
嬲:點呀,我同你十萬九千里遠呀,如果有個地震我又feel到你又feel到咁即係呀蘇師傅真係tip中囉.-_-
啊澤 said…
我意思係至少新聞會報道嘛 @_@
eyer said…
新抱仔對奶奶已經好似對自己阿媽咁吉。嗯嗯嗯。