Skip to main content

京都雞翼

每次寫雞翼食譜我感覺也像欺騙讀者,因為煮雞翼本來就是千篇一律嘛。雞翼用糖、生抽、生粉、麻油醃三十分鐘後,倒入沸水,水滾後約五分鐘撈起過冷河至雞翼變冷(先汆水可縮短之後煮食時間)。雞翼抹乾後沾蛋汁,再撲上拌勻的生粉、麵粉和吉士粉,中火炸熟,臨收火前轉大火炸至其表皮香脆,撈起放在吸油紙上。起油鑊爆香蒜蓉、乾蔥及白蔥頭,倒入用茄汁、喼汁、紅醋、美極,一湯匙糖、少許鹽及清水適量拌勻成的京都汁(加入少許蜜糖更惹味),雞翼回鑊兜炒即成。

Comments

新鮮人 said…
唔寫都寫咗,
咁又無謂爆自己鑊啦!
幅相咁正,
睇吓都開胃啦!
HanaMaru said…
我最中意食雞翼。
Anonymous said…
倒入用可樂、檸檬汁、少許洋黑醋、糖、少許鹽及清水適量拌勻生粉成的【可樂汁】

可樂雞翼
kristie said…
fresh:多謝喎,我越黎越覺得我係影相叻過我煮飯囉.

hana:我自從生雞翼事件後我就無咁好喇.@_@

katana:多謝提供食譜,所以話,真係淋咩汁落去就係咩雞翼囉,唔可以再咁呃post.>_<
(不過可樂雞翼普遍做法與瑞士雞翼類同,即係汆水後用汁直接煮,雞翼無需預先煎香)
研究中,可能走一走油再放可樂汁中煮,有更入味情況
kristie said…
katana:我自己煮法都係先煎過先落可樂,我好怕食無鑊氣既雞翼.我覺得最好食又最易整既雞翼係蜜糖雞翼,汆水(以前我唔做呢步,不過煎既時間多成倍),煎,兩邊落蜜糖,再煎,灑d白糖,再煎.食落個皮有d焦糖香脆,最正呀!!!
啊澤 said…
什麽千篇一律??

看來是超麻煩的 >.<