Skip to main content

八八八但願人八掛

我剛剛打了去梁生最愛聽葛文輝主持的《久久久但願人長久》,既然登報不成功,心想打去點唱留言也好吧。因為我從來不聽這個節目,對它運作懵然不知。電話打了許多次終於接通,接線的姐姐(或妹妹)劈頭已經告訴我他們不幫人做補祝生日,我情急起來便說那麼祝梁生畢業快樂吧,她接著追問他畢業禮是何時,我怕她又答我說不補祝畢業快樂,所以撒謊說博士不同,沒有什麼指定日子畢業。接線姐姐便繼續問了許多引渡性問題,又問我們認識了多久,如何認識,為何要應他的第一次約會等等。我被她問得急了(而且講大話對眼會眨到甩落地的我又剛剛撒完謊撒得手也震埋),便說我應約因為他靚仔囉(受外表吸引才會想與這個人有發展吧),她竟然問我梁生樣子像誰,吓?的而且確有幾個人曾經話梁生似古天樂(但是完全橫睇掂睇都唔似的),我唯有答話梁生似古天樂,然後我想像電話另一邊的接線姐姐會幾O嘴又一邊想像《尋秦記》裡的項少龍,便急急的再補充,其實一點也不似的,有書卷味囉,一睇就知係先生樣囉。接線姐姐話是否好文質彬彬那種,但又不是喎,梁生濃眉大眼,高大得來又多毛又多多肥膏伴少少肌肉(我有鬼妹朋友話佢sportive又yuppie),咁即係點呢,咁我講極姐姐都唔明。底線是,我根本不認為這些跟我想替梁生慶祝他順利畢業、找到工作和生日有什麼關係,而且不願意把這些與他人分享。然後我明白過來,表面聽來喜氣洋洋的一個節目背後充滿manipulation,要有少少探秘、八掛、認同到的感覺聽眾才聽得過癮,最後,幸好接線姐姐話會經過監製篩選,選中才打電話來,我便急急收線完結這通電話。我想我是誤會了這個節目的性質了,人家屬於清談娛樂,並不是我認知的點唱音樂節目,要娛樂性無可口非吧。

Comments

Anonymous said…
睇相覺得梁生幾可愛喎, 我猜他應該幾高大呢! 你由美國打去香港同佢祝生日呀? 你呢份心意都夠啦 :>
啊澤 said…
曾經有人話梁生似古天樂??

那不錯呀

我聽過他人說我像誰名人

都是令我想嘔的名字
kristie said…
miumiu:我真係覺得梁生靚仔架!!兼且佢真係幾可愛又幾高大架!(嘔)
其實梁生之前已經講過話想我打上去架喇,因為佢幾鍾意葛文輝,不過佢生日時我太忙唔記得左.@_@

嬲:你見過梁生嗟,你有無覺得佢邊忽似古天樂先?唔似但又隔硬話佢似古天樂我都想嘔喎.你似邊個無人理啦,有個似王心凌既女朋友乜都夠啦.(喇,唔好再話唔似,係你地班人有眼無珠睇唔出嗟(唔止樣,成個型格感覺都好似))
kristie said…
喂,你o個兩個問號咩意思??
而家係咪即係話我男朋友無古天樂咁靚仔先??
啊澤 said…
因我也不覺梁生似古樂嘛!!!

p.s.

其實我覺得古樂唔靚 ;P
冬冬 said…
粱生似古天樂咪啱囉﹐話晒佢同黃紀瑩係過氣情侶﹐妳哋擺明天生一對啦 ! ﹕P
新鮮人 said…
你對梁生啲形容詞都幾可圈可點! :p
eg:"濃眉大眼,高大得來又多毛又多多肥膏伴少少肌肉"