Skip to main content

懶人粟米湯

這個粟米湯在沒有時間準備湯水卻又想有點熱辣辣的東西伴飯時便是最佳選擇了,超市粟米特價之時我必定會弄一窩。粟米罐頭一罐,一罐清雞湯加一罐清水在煲裡煮開。新鮮粟米一條洗淨後,在湯煲邊用刀打橫把粟米粒一刀一刀起出來,直接倒入煲裡,另放入一小塊金華火腿(時間容許的話我會把雞肉剁碎同放入煲做雞蓉粟米湯)。轉中小火煮一個小時,臨吃打隻蛋花即成。

這個湯是我把梁生自家的寡佬食譜混入江獻珠的粟米蓉食譜(她自己弄雞湯,再把新鮮粟米用攪拌器打成蓉的)而成的。

Comments

新鮮人 said…
OMG! 粟米~~~
HanaMaru said…
用刀打橫把粟米粒一刀一刀起出來 <-- 真係好耐性。同埋呢D唔叫懶囖。。。
kristie said…
fresh:?????

hana:唔係呀,就咁打橫成條粟米轉一個圈大概五刀就起晒架喇,前後唔駛一分鐘,係我表達能力差咋......
新鮮人 said…
我好怕食粟米,
唔喺我杯茶! :*
HanaMaru said…
Kristie: 唔好意思,我覺得我做唔到,所以覺得好難。:P

因爲我覺得我無力去起粟米粒,同埋我覺得我會起到D粟米粒飛到四周圍都係。leh貢hei~~嘻嘻~~

Fresh: 哦!你死啦啦~~~你 :* 阿kristie?因住比梁生拆骨!
:P