Skip to main content

輪迴說

其實看完楚原的《舞衣》後我真的有跑去公立圖書館借了依達的書來看,不過書看了不夠五分一我已經有少少口吐白沫症狀。畢竟是許多年前寫下的東西,不是恆久經典的現在看來無可避免地矯揉造作;前瞻是絕對有的,角色設定早已是直到現在還受人追捧那種不吃人間煙火的文藝少男少女。

後來我讀亦舒的散文集讀到原來亦舒少年時代讀的便是依達(和瓊瑤)。不知道依達少時讀的又是什麼?另,找來了毛孟靜寫的《我對亦舒是情有獨鍾的》,好看。

Comments

sheungyee said…
這篇毛孟靜是fans必讀,亦舒有樣又家常,啊!難得!
嘩哈哈我都是讀瓊瑤大的,六年級才讀亦舒,你睇我d(老)少女情懷就知啦,無藥可救,小時候有瓊瑤全集,係全集啊!!!現很後悔掉哂,唉,不過我識背幾本,變態!你小時候讀甚麼?
Anonymous said…
我小時候愛看亦舒, 因為媽媽有一整櫃亦舒小說, 我一本一本偷來看, 自此眼界大開, 亦決心要努力讀書, 因為只有大學畢業生才有資格說大學文憑不值一文錢 (亦舒姐姐說的), 立志當一個經濟獨立的女人云云 (!!) 我現在堅持戴一只鋼錶的習慣, 是受她的小說影響.

我家有亦舒當年做封面的號外, 全黑色的, 拍得她很有神秘感. 不過自從亦舒做了老溫哥華後(還是多倫多呢?), 我覺得她有點不復當年勇, 但總比張小嫻那流才女高很多班. 亦舒也愛看張愛玲吧? 她們的文章有些相同特質呢.
kristie said…
哈哈,好開心有你地兩個紅顏留言.我小六時睇得最多既係亦舒個阿哥-衛斯理(其他有何紫,阿濃,畢華流等等,我好後期先開始睇言情小說-_-),人地亦舒小六已經睇金庸!亦舒應該小學就睇依達同瓊瑤,你地估係咪初中開始睇張愛玲同紅樓夢?

雙宜:成套瓊瑤,癡線架,因乜事無晒???瓊瑤我過左美國先開始睇,計番即係中三,中四睇得最多,每次睇都攬住本書喊到傻左.我記得我每次讀到寫得好靚既形容詞,我就會抄落黎,抄抄下抄滿底面密密麻麻成張紙,有機會睇下我我搵唔搵得番,貼上黎俾你睇.我淨係有過成套叮噹同金田一咋,果然,果然從氣質係睇得出一個人既收藏架.

miumiu:好幸福呀,成個櫃,我連姊妹都無得睇呀細個.我有時都唔知亦舒呢d說話其實係害我地定幫我地.佢有時都幾偏激.不過我都係深深相信你只能夠在曾經擁有過既情況下先可以話唔稀罕一樣野.我都只係戴隻鋼錶呀!!!不過唔關亦舒事.

miumiu你可唔可以影低個號外封面加內容send email俾我呀??我上網搵極都無呀,超想睇呀!!唔該你吖?
Anonymous said…
Kristie, 睇住以下呢條 link 頂住先:

http://www.cityhowwhy.com.hk/content/350/b01.html

我屋企個本陳年號外是我媽的珍藏, 當年我好細個, 點會我自己買啦. 我最後一次見, 係三年前搬屋時, 我好肯定書還在, 但好似放左係假天花個儲物檯, 要搵呀. 我搵到一定影俾你.

亦舒的確很尖酸刻薄, 但諗深一層, 都係叫我地努力讀書靠自己嗟, 都無壞. 至於鋼錶, 我猜亦舒說的是 Rolex 吧? 我只係戴男裝 omega 咋, 所以唔算她說的男裝蠔式手錶, 只係似似地 :P 我未能做到終年茄士咩毛衣 + 卡其褲, 或白襯衫 + 卡其褲囉, 不是天生麗質嘛.

我記得小學五年級那個暑假時看完一櫃子亦舒後, 文筆大躍進, 真係學她一成都終生受用, 起碼那時作文次次貼堂 XD 我都因為她去看紅樓夢及張愛玲. 我喜歡她起的書名, 例如: 無才可去補青天, 豈有豪情似舊時, 還有 開到荼靡, 及花事了.
kristie said…
miumiu:
有相睇都ok喎!thanks.你得閒有機會先搵本號外啦,麻煩晒你.點解你地個個都咁早開始睇亦舒,我其實係廿歲先開始睇......>_<

o岩o岩借左花事了,名靚,內容一般啦~~