Skip to main content

Insalata Caprese

這是個意大利夏季沙律,簡單易做又好吃,北風嘯嘯的週末三點三做來悼念夏天最好。

蕃茄應該買成熟了才摘下來連藤的,回家後千萬別放進冰箱,因為冷藏過後蕃茄會產生變化營養流失。洗淨後連皮切薄片。新鮮水牛芝士(mozzarella cheese)切片,與蕃茄片梅花間竹疊好圍成圈,徒手撕碎新鮮羅勒(basil)灑上,現磨少許海鹽及黑胡椒,臨吃澆上橄欖油即成。

餘下的羅勒可以和蒜頭、松子、parmesan芝士(其實傳統是用parmigiano reggiano,不過家裡沒有)和橄欖油用攪拌機打勻做pesto醬伴昨天買回來的ravioli,明天放學晚上吃。

Comments

新鮮人 said…
撞鬼囉,
噚晚電視啱啱介紹!
又會咁啱嘅.
我就唔係好喜歡食芝士(好多人話過我唔識食嘢)
但係電視話水牛芝士味無咁濃,
係唔係容易入口啲?
其實我係喜歡啲番茄多啲! :p
kristie said…
咦?係咩節目?
係咪袁彩雲o個套?我未睇新o個集.
其實我都唔係特別鍾意食芝士,
我接受到既,除左大路d o個d外,
懶high夾cracker/fruit食o個d就得brie.
水牛芝士晌美國算大路芝士,
即係絕對容易入口,無霉味,唔太鹹/濃.
city super實有得賣,你去試下,入門最o岩.
冬冬 said…
超鍾意mozarella cheese呀~~~ :O~

不過我唔食蕃茄既。。。
Anonymous said…
芝士芝士芝士。。香味撲鼻。
一定好好味了。=)
kristie said…
冬:
我真係覺得我口味同你好~~~~似.
我都係唔食蕃茄的,不過呢個ok,
因為d芝士遮晒.

桔:
幾好,我呢度既讀者無人怕肥,
真係自由無價.
新鮮人 said…
係呀,就係袁彩雲係澳洲最後嗰集,
有個澳洲意大利菜厨師介紹架,
你咁快就睇到這套片?