Skip to main content

肉醬意粉

第二次寫肉醬意粉了,不過今次真的很滿意,所以再寫一次。

牛肉三對二混入瘦肉,剁碎。醃肉過程比較重要,所以我會寫得詳盡一點。下糖、胡椒粉、生抽、生粉、生油拌勻,再斟量分次加入少量食水,用筷子依同一方向慢慢攪拌,一直重複直到肉碎樣子充滿水份為止,放入冰箱醃一小時待用。煙肉碎、洋蔥粒、西芹粒、蒜蓉及黑胡椒粒少量下鑊炒香,再加入肉碎炒至變色,轉中小火斟量下數湯匙麵粉炒香。再加入蘑菇粒及去籽切片蕃茄六個,煮滾後轉小火慢慢翻動,蕃茄煮軟出水後不久便變成醬,加入糖鹽調味(若嫌不夠酸可加數匙茄汁或一小罐tomato sauce)。

意粉跟據包裝說明放入已下橄欖油及鹽的滾水煮熟後隔水撈起(港式焗意粉宜軟身不必做到al dente,可以熄火後焗一會),再用橄欖油及牛油略拌勻。肉醬淋面,舖上芝士放入焗爐broil至芝士微焦即成。

Comments

冬冬 said…
娣﹐少爺今日問我呀﹐話點解妳煮D野全部都係用鑊炒﹐冇乜蒸呀炆呀咁呀~~ 我唔知點答佢。。。嘻嘻嘻。

仲有﹐少爺個friend係妳個blog既CD-ROM﹐佢同我話妳煮野好叻好勁呀﹐妳做左人偶像呀!! ^^
kristie said…
我有蒸同炆架!!
不過因為全部唔係xx蒸排骨/雞,
就係xx炆排骨/雞,大同小異,
所以先唔寫咋.

車,你講黎安慰我既
(因為我無濃妝魔鬼咁多fan屎)~~~~
同埋我呢個blog實在太多cd-rom,
令我好無人生樂趣.
Anonymous said…
我個時係 australia 都成日整意粉
貪整左一大盤可食兩日 :p
不過後尾發覺整得多係會食更多...

不過肉醬意粉真係好美味架~~~
said…
很美味的樣子﹗

最近我的blog因某些原因上鎖了,不過因為我是你食譜的fans,可以告知我你的電郵,讓我invite你嗎﹖

畢竟再弄了個什麼菜色,也想和你這個提供食譜的人分享啊﹗

算是一種感謝呢~
kristie said…
This comment has been removed by the author.
NaNa said…
正在找肉醬意粉的食譜,便找到你家來~ ^v^
借你的食譜一用~ ^v^

你是不在香港區住的香港人吧?! nice to meet you~
Anonymous said…
肉碎早下, 最後才下番茄,會不會老? 下番笳後,要煑幾耐?
kristie said…
係會老架,但肉醬本來就唔係要滑一滑滑牛feel嘛。煮蕃茄煮到變醬要大概20-30分鐘吧,睇下係邊隻蕃茄。