Skip to main content

南瓜排骨

這篇食譜將揭露我本人得個樣扮師奶其實只是個可愛無知少女的真面目。話說十月來臨,最令人期待莫過於除了萬聖節過後的糖果瘋狂大特價外,超市門前一箱箱大過我個頭的南瓜,我決定依材料弄個新菜式—排骨南瓜盅。上週末在唐人街街市與一瓜一見如故便買她回家,切開時才發現有所不妥。我想要的南瓜(pumpkin)外皮應該是橙色的,為什麼我那個外綠內黃?然後我才猜疑我錯買了squash(字典譯仍然是南瓜)。

咁唔買到買咗,仲要切開埋,唯有硬着頭皮弄個鬼佬番瓜排骨盅囉。味就梗會怪少少啦,差不多像豆腐意粉那樣吧。不過如果用橙南瓜而閣下又很喜歡吃南瓜的話,這應該是個不錯的菜式,瓜吸收了排骨的肉汁,還算香腍可口。排骨先用糖、生抽、生粉醃好。蒜蓉下鑊爆香下排骨及磨豉醬或日式麵豉醬,兜炒至金黃,打玻璃芡盛起。南瓜切開蓋挖掉中心,放入排骨,上蓋用牙籤固定,蒸三十分鐘即成。

Comments

新鮮人 said…
"揭露我本人...是個可愛無知少女",
重以為有真人表演,好失望喎!

ps:可唔可以叫做無知『中』女呢?
kristie said…
哇~~~fresh,你唔好搵我年齡同你比喎. XP
新鮮人 said…
我得十八歲喳,
唔好亂講呀,
我地都係好後生啫,
就叫大家做『少男少女』啦! :p
HanaMaru said…
妳買這個是南瓜沒有錯,是個還沒有熟透(ripe)的南瓜。如果它是熟透的話,才會變成萬聖節那種橙色南瓜,果肉也會變成橙色。就像橙在還沒有熟透前是綠色的一樣。
冬冬 said…
好憎食南瓜~~~ >_<

不過好鍾意食排骨。。。嘻嘻。
kristie said…
fresh:@_@

hana,真係?
你肯定係pumpkin,唔係squash?
我覺得佢似係acorn squash呀~~~
如果係,我咪早食左囉...........>_<

冬:me too~~~~~
我發現我口味同你幾似!!!!!!
tofufa said…
其實南瓜係乜嘢味o架?

我想知但唔想試:P
kristie said…
tofufa:不如我地月尾搵日一齊去fillmore街d cafe食pumpkin pie~~~~~
tofufa said…
ho ar ho ar~~btw, I think you are my "si mui" if i'm not mistaking^^
kristie said…
我係超齡學生喎.......
其實可能我大過你喎...........>_<
(死 仲要啱啱話自己係少女)
HanaMaru said…
我肯定係pumpkin,atleast 95%肯定。哈哈~~~你仲可以睇下D種子,埋知道囖。
:)
HanaMaru said…
還有你可以看它的底部啊。。。
kristie said…
食完咁多日,d屎都沖到去大西洋.@_@
一係再買過個,等佢變橙月尾食!
HanaMaru said…
你要等它變橙?唔係化?哈哈哈。。。