Skip to main content

咸魚雞粒炒飯

數星期前在唐人街看見有泰國製造一小塊的馬鮫咸魚出售便立刻買下來(從前試過買一整條回家吃足一整年也吃不完肉質硬了要掉很浪費)弄咸魚雞粒炒飯。

雞肉切粒用糖、鹽、生粉、生抽、麻油及生油醃好後下鑊炒香盛起待用。雞蛋兩隻加少許雞湯打勻(加少許水或雞湯稀釋雞蛋才像上館子吃的)倒入熱鑊快炒至半熟盛起。翻鬆過的冷飯(沒有冷飯便把剛煮好的飯放入冰箱放涼)下鑊炒,再逐小倒入蛋汁,快手兜炒至飯金黃盛起。薑絲或薑米及蔥白下鑊爆香,下已切幼粒的咸魚炒至變色,再下適量生菜絲,飯及雞粒回鑊,兜炒至勻,下少許糖及鹽調味即成。

Comments

新鮮人 said…
『馬鮫咸魚』係唔係指馬介休呀?
炒出來同一般咸魚有無分別?
kristie said…
係呀,係mackerel,
無呀,只不過有人鍾意馬鮫多d之嘛.
tofufa said…
I think you can put the extra salted fish in boiled oil~let me confirm w/ mom sin~~