Skip to main content

椰菜花炒肉片

平日一舊梅頭走天涯(蒸、炒、炸、甚至煲湯)的我特意買了柳梅回來切片炒,效果當然又嫩又滑。椰菜花搣小塊放入已加生油及鹽少許的滾水灼五分鐘,盛起待用。瘦肉切片用糖、胡椒粉、生粉、生抽醃十五分鐘。蒜頭爆鑊下肉片炒至金香,盛起。椰菜花下鑊炒至較軟身,肉片回鑊,打蠔油芡,下蔥花即成。

以下三味便是今天晚餐。:) 寫了這麼多又有點餓,現在最好有糖水。不過梁生病了,要不可以用冰箱裡吃剩的芋頭弄個西米露。

Comments

Lisi said…
我真係覺得你好叻…你的食譜好看之處是你的輕描淡寫,不嚕囌,同埋真!
kristie said…
lisi多謝你讚我叻,我發現寫得blog既人大部份都有d嘢叻,好似你d相咁,都好叻.不過我現實生活其實有d嚕囌,我諗我係懶打咁多字嗟.
kristie said…
我都好想你嚟探我呀,不如聖誕?
好無呀?快d約啦,快d約啦!!
kristie said…
J:我發現你對我兩個椰菜花食譜反應都好大,
你係咪好鍾意食椰菜花呢?
新鮮人 said…
我個人比較喜歡食西蘭花多d,
椰菜花,好多男人都對呢個名驚驚~~
krebsiii said…
嘩,對不起,原來你有在我那邊留言。我從來不曾留意過... (只因我是電腦白痴...) whitney davis 係ng係真係好勁ga?