Skip to main content

情人節花絮

眼見這兩天互聯網上有不少情人節花絮,我也不甘後人補貼兩個。

他:「張卡唔好開住喎,入面寫啲嘢肉麻到我而家諗起都打冷震。」
我:「寫得啲乜丫,咪又係話咩,今年係我地第三年嘅情人節……」
(被我估中了,他唯有以笑遮醜,繼而語無論次)
他:「你可唔可以娶我呀?」
我:「唔得!我娶咗你邊個娶我呀?」

去年情人節有人送鐵芬尼鑽介一枚給我,今年我連塊花瓣都無。我懷疑可能因為隻介子我戴都無戴過,而我過去一個星期又不停強調我不要花,令他心灰意冷,決定今年送梳蕉給我。身為一個感受過情人節天堂與地獄的過來人,我奉勸各位收鑽介時表情要大點,最好有淚光;情人節前一個月便開始做各樣收花的提示動作,免得像我,扮瀟灑扮到現在人前歡笑背人垂淚(覺得無人愛我)囉!

最後奉上新年合照一張,讓大家看看我們的情侶相及我呀爸幫我剪的超短髮型。

Comments

冬冬 said…
妳爹D剪頭髮好得喎!
kristie said…
我叫佢剪短d,佢同我剪到成個男仔咁.>_<