Skip to main content

反話


┌─┬─┬─┐
│Ⅰ│Ⅱ│Ⅲ│
└─┴─┴─┘
Ⅰ.(梁生攝於佛羅里達甘迺迪太空中心)車,火箭之嘛,我八年前都去過啦,嗰舊爛鬼太空人雪糕我八年前都食過啦,真係out。
Ⅱ.(梁生送我的手信,樂高半牛半鹿一隻及酒店鎖匙卡套乙個)吓,乜去到佛羅里達都係行下Disney Downtown行下Lego Shop咋?咁駛鬼去咁遠咩,L.A.都有啦。
Ⅲ.(Lego Shop香港景色模型)超,好巴閉咩,我用鼻屎夠可以砌到個維港出黎咯。

Comments

冬冬 said…
係啦﹐知妳“霖”啦。。。 :)
kristie said…
霖鬼霖馬,其實係好恨佢有得去"玩",我就成個山咁多野做.