Skip to main content

新奇士水果軟糖


還記得小時候超市常賣、我們常饞嘴吃的這個新奇士水果軟糖嗎?我們數天前偶爾在賣廁所廚房雜物的商店裡發現它,驚為天人立即買回來。昨晚顫顫驚驚拆開膠紙包裝試吃,萬一熟悉的味道走樣了怎麼辦?幸好橙色的味道依舊很橙很橙,青色的味道還是很青很青,哈。

Comments

新鮮人 said…
這些就是我們所想要的感覺,好正!
Anonymous said…
哇...我也很久沒有看過新奇士水果軟糖了啦~ 童年回憶喔...
Anonymous said…
咦....為什麼我會寫email做使用者名稱的....嘿嘿...我是蕉芒...很久沒見..
Anonymous said…
這種軟糖在香港已絕種多年了...
Anonymous said…
哈,新奇士令我有好多難忘回憶呀
我係美國時又係一見到即買下來
哈!

kristie,我將我既blog加密了
要麻煩你係wordpress開個username再話俾我知你username係咩,我先將你加得入個viewing list!

sorry呀麻煩左你!
kristie said…
蓉兒:username係kristie呀!!;)

蕉芒:我見你留言(email)時幾咁困惑:"我幾時留言俾自己呢?/點解會出左我個email呢?"

nikita:好可惜你個超級無敵可愛小寶貝無機會試下呢隻糖lu~

fresh:好橙好橙同好青好青?即係好慘好慘同嚇到面青青?hehe~