Skip to main content

荷蘭豆炒瘦肉

荷蘭豆炒牛肉是我人生學的第一道菜。記得小學年代特別愛吃,便央媽教我煮,光是要如何逐條搣渣,然後過冷河已經煩瑣得要了我命。這道第一,亦是唯一,媽傳授給我的菜對我意義重大,荷蘭豆那陣菜青味這麼多年還是有魔力令我想起從前的石油氣廚房。可惜這邊荷蘭豆又貴又唔靚,唯有少食。最近加州因為天氣影響農收,蔬菜貴得嚇人,相反平日賣三塊一小盒的荷蘭豆一塊多便成交,便買回來炒瘦肉(因為梁老太不喜歡多吃牛)。

荷蘭豆每條沿尾巴搣走旁邊的渣,洗淨後加油鹽汆水,啤水一回好讓它保持青綠及咬感,待用。柳梅切薄片用糖、胡椒粉、生粉、生抽、生油醃半小時。蒜頭爆鑊,炒柳梅至八成熟盛起。鮮冬菇切片(打邊爐剩餘物資,可省略)與鮮百合片和薑片一同炒至香,荷蘭豆及肉片回鑊,下鹽調味,埋蠔油獻即成(好一陣子沒有進廚房,現在左手揸鑊上碟也唔夠力,所以荷蘭豆排得一團糟)。

Comments

新鮮人 said…
搣渣是內彎定是外彎嗰邊呀?
定或是兩邊都要揻呀?

ps:上次你話我煲西洋菜湯還有很多嘢,係指材料定亦或是處理西洋菜程序有問題呀?請指敎! :)
Anonymous said…
kristie, 係外國唔識買柳梅肉呀,點先為之柳梅呀???
kristie said…
fresh:應該係外彎,順住個尖尖就搣到.
其實都係浸下鹽水同滾水落嗟,呢d你都知啦.

蓉兒:柳梅炒同蒸最好,係一條圓條型幼幼地,個樣滑咄咄令令地,不過你去超市買pack好晒o個d斬到一忽忽好難分架喎.