Skip to main content

縱壞嘴


自從梁老太買了那把犀飛利菜刀給我之後,我自覺做的豬扒好吃多了。因為菜刀鋒利可以把豬扒打橫一開二切薄,比較容易醃入味之餘,又可以縮短烹調時間,豬扒內外均煎得軟淋淋。昨晚飯後問梁生我做的豬扒係咪幾好食呢?他不知給我個什麼表情,然後竟然答:「比起某某餐廳就差啲囉(某某餐廳最出名做焗豬扒飯)」。我話唔好同某某餐廳比,同其他的地方比呢?梁生:「唔好同其他地方比啦,總之要食豬扒就不如去某某餐廳啦」。哇,嘴刁得佢,我想我已經完全縱壞他了。

相關文章:如何煎豬扒

Comments

Anonymous said…
Hi Kristie,
This is Cat again.
某某餐廳最出名做焗豬扒飯, where is 某某餐廳? We are going to visit the Bay area soon and would like to know the name and address of that restaurant.
Thanks alot.
Cat
kristie said…
你可唔可以話我聽你晌邊度黎?
我可以依據推介一d餐廳俾你.
Anonymous said…
I am from Vancouver, Canada.
We are planning to drive down to San Francisco area in November.
Cat
Anonymous said…
要平靚正喎!
Thanks,
Cat
新鮮人 said…
咁你下一步係點呢?? :p
kristie said…
cat:
但係溫哥華d唐餐已經做得好好喇喎,
我怕你反而嫌我地d唔好食呀.
不如去napa食napa cuisine,
加州風味材料新鮮陽光綠田,正.

我的灣區推介:
咖啡小館-有好多唔同款豬扒焗飯,
要撞手神o個日special有無先得,

鯉魚門,飲茶真係好好食,
不過wkend去等到你想打人(1hr+),所以一定要wkday去.

sunset區taraval街間間都ok:
我最鍾意食完呢間韓國野,
(韓燒就去呢間)
或者荔園,中式小菜,

之後,去呢間食雪糕,
如果你食得榴槤,你一定要試,
另外綠茶,芒果,荔枝等都好好食.
呢間一定要食.

不過晌sf排得最勁既一間應該係:
山東小館,d餃的確好食,

唔想排,隔離間越南粉水準都ok架.
生牛肉同賓海都好特別架,唔係度度都食到.

我覺得晌van比較少有既韓國同越南菜,
晌灣區都必食,因為我地好多韓國同越南人,
做得幾正宗.
日本野當然都做得唔錯啦.
Hotaru,呢間離city遠d,定食又平又好食.
(不過呢半年連續有兩間最好食既日本野執左,傷心左好一陣)

(請有心理準備以上全部地方都要等位)


fresh:
就係唔煮,餓死佢.:p
Anonymous said…
我知Vancouver d唐餐已經好好, SF and LA d 都好食。最衰我老公淨係中意食中國菜, 所以要問 Kristie。前幾次都係去 R & G Lounge 度食, 又有去 Farmer’s marker 食燒雞, 都好 juicy。今次有 Kristie 介紹, 又有很多選擇 lu。
Cat
kristie said…
如果sf d唐餐做得好,其實我就唔駛馬死落地行晌屋企煮啦....同埋你好得意,點解唔用'你'稱呼我,同我講野都下下用我個名,有d似elmo又或者似阿扁同人講野,唔用'我'做稱呼,哈哈.

介紹多一間俾你,較遠的,foster city.
名廚,北方餐館.
幾乎樣樣都咁好食,
不過又係o個句,準備等餐矇.一係六點前入席啦.
食完可以同老公手拖手去行海灣邊,欣賞下我地條92橋夜景.
Anonymous said…
似elmo就 ok, 但係似阿扁就唔好 la。我地中意行去 Coil Tower 條樓梯街. 好多小鷹呣。哈哈。 (you know what I am saying, right?)
Cat
bbj said…
我覺得要豬扒內外均煎得軟淋淋好難喎,有冇咩要特別注意的地方?我弄來弄去都好似硬到死咁...
冬冬 said…
名廚我聽過! 譚細佬係o個頭番工﹐話D野唔錯架~~~~