Skip to main content

豬八戒照鏡

今晚終於忍不住在車上哭了出來。其實現在的生活真的幾辛苦。好累。

Comments

bbj said…
不要氣餒...
HanaMaru said…
:(
可以的話,take a day off停一停腳步。
Anonymous said…
Kristie,
你有好多人關心 ga 。又咁叻女,又有梁生錫喎。唔好唔開心喇。笑笑喇。
Cat
冬冬 said…
點解咁辛苦呀? 事業愛情兩得意喎! :)
tofufa said…
maybe try to take less unit this semester ba~
Anonymous said…
我都係忍唔住喊左出黎。主要因為唔鍾意個department的programme,已經決定PhD唔會係呢度讀... :(

加油...
sheungyee said…
kristie,
前幾天我又爆喊!因為功課經歷左咁大個女最羞家的一天,不准自己再寫blog直至功課上軌道,很想傳你電郵,但要過下星期二的present才得。不要給自己太大壓力,其實我很沒資格說因沒天都功課想死,唉,頂硬上。
Anonymous said…
crying is good sometimes, it helps to release the pressure...but take care :-)
Anonymous said…
你近排點呀?有時間update下我好喎!
Anonymous said…
你近排點呀?有時間update下我好喎!