Skip to main content

A Google Maps Memoir


差點忘了推銷一下這個我上周弄的網頁,得知香港Google Maps終於有street view後,便找來一堆小時候常到的地方,send給小鹿看,後來無聊想到不如做個回憶錄的東西吧,那就一股傻勁用了一晚時間完成。有不少朋友以為是Google的新function,其實整個主意是我在photoshop由零做好,再親手code成網頁的,header用的字體叫Jane Austen(尖叫)。大家想八我一生的話歡迎細讀,而文字是凌晨4點用notepad寫的,沒有proofread,見笑了。

Comments

Carrie said…
好有心思, 好好睇呀~
Anonymous said…
童年現在一般可愛。
早年去探望小學(基道),覺得自已變了個巨人,小學部的椅桌操場都一併縮細了。以前小眼睛看什麼都像大人物, 現在看什麼都要不夠「勁」, 一味要睇多d 睇多d。
你都要去睇多d, 因為....... 你個子小,更要讓更多人睇到你。haha

油麻之友,
silverbell
kristie said…
@carrie 多謝捧場!

@silverbell 咩呀,我上次返油天發現突然多咗成棟樓囉!有直上雲霄巴別塔感覺呀!覺得自己好渺小囉!XD
(你細個返學有無成日要避狗屎?)
啊澤 said…
人一有時間係手,加啲創意做出黎啲野都可以幾恐怖,and by 恐怖, i totally mean very very impressive. no, really. i enjoyed it.


ps. i was born in QE also ;)
Anonymous said…
kristie,
返學要避地雷,我未試過中,都幾醒目。早上我會在基道前面的唐樓樓下食腸粉,果條街 (即係現址百老匯電影中心)就更多狗屎喇! 翻天覆地,無拿拿多棟九霄塔,正如麥兜唱 :
「佢話唔願變成咁,不過就,不過就
不過就會總係咁,嗰啲野,過去就
經已沒有嗰家嘢喇
所以沒法不離開 」

silverbell
kristie said…
哈哈哈,同你講嘢真開心!