Skip to main content

雲吞的身份危機


「究竟我是否一隻雲吞?為什麼人人也說我像隻餃子?為什麼我每次出外也被誤認為是雞肉餃?為什麼我肚皮裡滿是韭菜?難道我原來是隻韭菜餃?那為什麼母親生我出來外表像隻雲吞?」

禮拜六,無節目,我與梁生在家把三份雞肉,一份豬肉剁碎,用糖、鹽、胡椒粉、麻油及少許生抽醃好,與已浸發剁碎冬菇粒、韭菜粒(餃子原料是用香芹)、蔥碎,加隻蛋撈好,用雲吞皮(家裡沒有餃子皮唯有用雲吞皮濫竽充數)沾蛋汁糊口包好,最後還把剩餘下來的蛋汁煎成蛋皮切絲點綴扮上海雲吞。正一掛雲吞,賣餃子。

Comments

新鮮人 said…
如果用香芹做原料就重香,
好好食架!
kristie said…
我衰貪平囉,最近d韭菜好抵,買多左,無辦法下焗住要食左佢囉.
啊澤 said…
好...好想食呀~~~!!!! >o<
kristie said…
事實係
一d唔知係雲吞定餃子定韭菜餃既野係絕對唔係你想像咁好食的.
啊澤 said…
三位一體都唔好食???
kristie said…
魚翅 蛋卷 牛扒
夠好好食咯,撈埋過你食你制唔制丫?
啊澤 said…
蛋卷碎魚翅汁牛扒???

幾有創意wor~~

^.^